Marokko uit/Spanje in - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ben Have - WaarBenJij.nu Marokko uit/Spanje in - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ben Have - WaarBenJij.nu

Marokko uit/Spanje in

Blijf op de hoogte en volg Ben

12 Mei 2016 | Nederland, Rotterdam

Even een update van de laatste week. Vanaf 6mei door Marokko gefietst. Ontzettend veel regen gehad maar ook wel veel plezier beleefd aan de gastvrijheid van de mensen. Overal en nergens geslapen en dat is wel het leuke van deze manier van reizen. Route die ik heb afgelegd: Marrakech-Casablanca-Rabat-Larache-Asilah-Tanger. Gisteren de boot gepakt naar Tarija (Spanje) alwaar ik besloten heb 2 nachten te blijven. Even alles laten drogen en een beetje uitrusten. Flink doorgetrapt met af en toe dagen van meer dan 100 km. Vanaf morgen weer fietsen richting Jerez de la Frontera. Vast wel een camping te vinden. Maar eerst vanavond lekker tapas eten met een glaasje lekkers. Proost! Tarifa is trouwens een erg leuk plaatsje wat door de waanzinnig hoge golven veel wordt gebruikt door surfers. Het weer gaat eindelijk verbeteren dus morgen die grote kop van me maar eens insmeren. Zoals het er nu naar uitziet heb ik tijd genoeg om naar Lissabon te fietsen alwaar Nick mij komt opzoeken. Waarschijnlijk eerst wat dagen strand aan de Algarve. Het leven is al zwaar genoeg. Tot de volgende keer luitjes!

• 12 Mei 2016 - 14:02

Jan De Ruyter:

Ha Ben, weer terug op het vaste land? Zo te lezen heb je er behoorlijk de vaart in, vergeet je niet te genieten van al die mooie indrukken en fantastische landschappen? Fijn dat je het mooie weer tegemoet gaat, dat is wat prettiger fietsen dan in de stromende regen. ( Dat doe je maar in Rotterdam).
    Hier gaat alles gewoon door en geniet er maar goed van!

• 12 Mei 2016 - 14:03

Corrie:

Leuk om te lezen en jammer van het weer, gewoon pech, maar nu wordt het beter en comfortabeler, dat zal je zien! Succes....kus van je zus

• 12 Mei 2016 - 14:13

Anja Muns:

Hoi Ben,leuk om te lezen hoe het gaat daar! Jammer van de regen,maar je bent geen watje dus komt goed in Spanje!Vast meer zon daarentegen zo weer droog. Leuk vooruitzicht dat Nick ook die kant op komt. Lekker bijkletsen en biertje drinken. Veel succes weer en voorzichtig aan.

• 12 Mei 2016 - 14:39

Gonnie Kuiten :

Hey Ben,
    Lekker genieten in Spanje, en dan op naar het volgende doel van je reis! Gaaf dat Nick naar je toekomt! Kunnen jullie lekker bijkletsen (over voetbal enzo). Eindhoven is bijgekomen van het voetbalfeest⚽. Tot snel Ben!

• 12 Mei 2016 - 14:39

Wiljo :

Heeee broertje, hij gaat lekker zo te zien. Jammer van de regen, wij duimen ons suf voor mooi weer maar er zit wat vertraging op de lijn volgens mij. De

• 12 Mei 2016 - 14:41

Wiljo :

Ik bedoelde; de

• 12 Mei 2016 - 14:54

Mitchell:

He Meneer,

knap dat u zo kunt fietsen, we missen u tijdens de lessen hoor! geniet nog maar van de dagen die je daar bent!! succes nog verder

groetjes,
    Indy & Mitchell
    uw beste leerlingen die u ooit heeft gehad

• 12 Mei 2016 - 15:51

Robin:

Hoi Ben, jammer van alle regen! En je hebt er inderdaad vaart in! Straks ben je er over drie weken al klaar mee! Zit je weer lekker op het GLR!

• 12 Mei 2016 - 18:00

Marieanne:

Hoi,
    leuk hoor hé, ondanks het weer wat volgens de beelden daar wel echt extreem was dit jaar...maar goed...met regen in Marokko fietsen is dan weer bijzonderder dan in de hitte want wie heeft dat als Hollander gedaan :-) en...ik bagatelliseer nu even het regen probleem...weer of geen weer...zo'n super reis..pff leuk hoor!!
    enjoy!!

• 12 Mei 2016 - 20:53

Paula:

He neef, leuk om zo je te volgen. Ik ben trots op je

• 12 Mei 2016 - 22:58

Antoinette:

Hoi Ben,

Regen in Marokko....ik dacht dat daar altijd de zon scheen. Je hebt wel wat uitrusten verdient. Lekker doen!!

x Antoinette

• 12 Mei 2016 - 23:20

Marianne Brouwer:

Goed bezig man!! Leuk om deze update te lezen. Jerez vonden wij niet echt bijzonder, Arcos wel!!
    Relax en vergeet niet te genieten!!!

• 13 Mei 2016 - 19:41

Ernst:

Hoo Ben, klinkt goed dat je in Spanje zit, hoop voor je dat het weer beter is, het is wel rustiger op onze afdeling sinds jij weg bent, ligt dat aan jou of aan alle andere? hoor dat alles verder goed gaat, Spanje hebben ze tenminste koud bier, proost!!!!!!!